Guanyadors 4ª edició del concurs "Currículum Vitae Creatiu"

La 4ª edició del Concurs Currículum Creatiu que organitza el Departament de FOL del IES Cotes Baixes ja té guanyadors. Alumnes que han possat tota la seua creativitat en aquestos treballs que els han donat el premi.

En la categoria CICLES FORMATIUS I BATXILLERAT el premiats han sigut:

Primer premi és per a Andrea Sirvent Terol, alumna del CFGS d’Automoció, i valorat amb 100 €.

Segon premi és per a Andrea Domínguez Bayen, alumna del CFGS de Comerç Internacional, i valorat amb 75 €.

Tercer premi és per a Jordi Pla Valor, alumne del CFGS de Màrqueting, i valorat amb 50 €.

En la categoria ESO i FP Bàsica:

Primer premi és per a Judith Moreno Galdón, alumna de 4t d’ESO-A, i valorat amb 75 € en material escolar.

Segon premi és per a Pau Sempere Pla, alumna de 4t d’ESO-A, i valorat amb 50 € en material escolar.

Tercer premi és per a Iker Carpio Senabre, alumne de 4t d'ESO-A, i valorat amb 25 € en material escolar.

Podeu visualitzar els treballs guanyadors en l'enllaç següent:

Des del departament de FOL volem felicitar i donar-los l'enhorabona als alumnes guanyadors i a la resta que han participat. Així doncs, els animem que continuen el seu procés de creixement personal i professional amb molt d'èxit.

Per últim, volem donar les gràcies a l'AMPA de l'IES Cotes Baixes pel patrocini dels premis.