L'IES Cotes Baixes registra 112 aprovats en la EBAU dels 113 alumnes presentats a la convocatòria

Els alumnes de l'IES Cotes Baixes d'Alcoi igual que la resta centres de la Comunitat Valenciana ja coneixen els resultats de la EBAU 2023. El centre alcoià ha presentat a la convocatòria d'enguany un total de 113 alumnes. Dels 113 que han fet la prova de la EBAU, 112 han superat la mateixa, una xifra molt satisfactòria per al centre educatiu que confirma les previsions que tenia en finalitzar els exàmens la setmana passada.

La coordinadora de Batxillerat, Rosa Máñez ha destacat “la gran faena d'alumnat i professorat per a obtindre aquests resultats. La fase general ha sigut la que ha servit de trampolí a la majoria per a registrar l'aprovat. Respecte als exàmens amb pitjors resultats es confirma que Física ha sigut l'examen amb pitjors notes, encara que hi ha hagut un alumne amb un deu. Aquest cap de setmana valorarem totes les assignatures amb deteniment, però hem vist que en Filosofia hi ha molt bons resultats i en Llengua i Literatura també”.

Ara queda afrontar la fase de reclamació d'exàmens i la preinscripció per a la qual el centre ja té preparat tota la documentació i les xarrades d'assessorament parell que l'alumnat finalitze aquests tràmits sense dificultat.