El equip Inèrcia Alcoi del IES Cotes Baixes prepara un nou cotxe per al Hiperbaric Challenge

El grup Inèrcia Alcoi format per alumnes de l'IES Cotes Baixes d'Alcoi ja treballa per a tornar amb força a la carrera nacional de cotxes d'inèrcia Hiperbaric Challenge 2021. Una cita que cada any reuneix més de 70 vehicles sostenibles i més de 800 participants i que enguany treballa per a tornar a ser una realitat.

El grup de treball ha dissenyat un pla de construcció per a renovar el seu cotxe i millorar així el seu rendiment i tornar a conquistar el podi com ja l'han aconseguit en anteriors edicions. El treball en equip fa que s'estiga portant avant la construcció del cotxe amb el qual participaran aquesta edició i que serà completament nou i s'està construint des de zero sense aprofitar els d'anteriors edicions amb l'objectiu de millorar la peça.

El projecte, que es desenvolupa durant tot el curs escolar, en aquesta VIII edició té previst dur-se a terme a Burgos el mes vinent de juny. Els participants han hagut de dur a terme les fases prèvies i presentacions de forma on line. Però esperem poder fer realitat tot el seu somni de realitzar la cursa pels carrers de la capital bugalesa.

Ricardo Soler, cap d'estudis, professor d'FP Bàsica i tutor de l'equip indicava que "esperem que es puga realitzar en format presencial perquè serà un impuls per a l'alumnat que porta mesos treballant i amb ganes de conquistar asfalt però ens adaptarem a les decisions que es prenguen les pròximes setmanes, encara que la realització d'un nou vehicle ja és un orgull".