Pasillo vacío

• Grey Pinterest Icon

+info

CONTACTE  03000400@gva.es

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi.

Es pretén iniciar l'alumnat en un exercici de reflexió i anàlisi mes precís i crític del seu entorn tenint en compte els valors humans.

El treball globalitzat contribuirè a la consecució d'aquells objectius de l'etapa de l'ESO que es relacionen amb les habilitats lingüístiques, socials, naturals, els valors de tolerància i respecte, el desenrotllament de les capacitats afectives personals i en relació als altres, les destreses en el camp de les tecnologies, la reflexió crítica, el control del propi aprenentatge i el respecte a les manifestacions culturals.

La metodologia de treball serà l?Aprenentatge Col.laboratiu Basat en Reptes, un enfocament pedagògic on l?alumne, a partir d?un problema, intentarà buscar una solució. A través de la resolució del problema anirà cobrint els estàndards avaluables d?aprenentatge de cada matèria que integra el bloc de Treball Globalitzat.

IES COTES BAIXES

Poligon Industrial Cotes Baixes