MATRICULA CURS 2020-2021

NOTA IMPORTANT

Recordeu que alumnes no matrículats prèviament al centre o que canvien d'etapa o de cicle formatiu han d'esperar primer a les llistes definitives d'admesos per tal de formalitzar la matrícula. Pots consultar el calendari de publicacions de llistes d'admesos definitius ací.

Únicament s'admetran matricules d'alumnes de nova admissió si han sigut admesos, les matricules formalitzades per alumnes no admesos no tindran cap validesa.

Clic ací per accedir al FORMULARI de matrícula ON LINE

Recordar que enguany la matrícula es pot realitzar COMPLETAMENT DES DE LES VOSTRES CASES, no cal signar res, sols cal enviar els documents generats (full de sol·licitud i el justificant del pagaments)  a matricula@iescotesbaixes.org indicant en l'assumpte del correu el nom i cognom del alumne i el curs on es matricula.

(El pagament es pot realitzar preferiblement per targeta bancaria des del web de matricula o per transferència bancària).

DATES MATRICULACIÓ

MATRÍCULA INTERNA

• Alumnes Miguel CEIP Miguel Hernández amb plaça confirmada i alumnes del nostre centre ja matriculats el curs passat que passen a 2n, 3r i 4t ESO i 1r i 2n batxillerat o repetidors: 25,26,29,30 de Juny

• Alumnes de FP i FP Bàsica que ja estaven matriculats l'any passat al nostre centre i que passen als 2on curs o repetidors : 20,21,22 de juliol.

MATRICULA EXTERNA ESO I BATX (Sols alumnes nova admissió, que no estàven matriculats al centre): 28 i 29 de juliol

MATRICULA EXTERNA FP (Sols alumnes nova admissió):

• FP Bàsica:  23 i 24 de juliol

• Grau Mitja i Grau superior: 1 i 2 de setembre