MATRICULA CURS 2021-2022

MATRÍCULA CURS 21-22

NOTA IMPORTANT: la següent informació encara és provisional, en ser definitiva llevarem l'avís

Recordeu que alumnes no matriculats prèviament al centre o que canvien d'etapa o de cicle formatiu han d'esperar primer a les llistes definitives d'admesos per tal de formalitzar la matrícula. Pots consultar el calendari de publicacions de llistes d'admesos definitius ací.

Únicament s'admetran matricules d'alumnes de nova admissió si han sigut admesos, les matricules formalitzades per alumnes no admesos no tindran cap validesa.

Clic ací per accedir al FORMULARI de matrícula ON LINE  (Encara no disponible)

Recordar que enguany la matrícula es pot realitzar COMPLETAMENT DES DE LES VOSTRES CASES, no cal signar res, sols cal enviar els documents generats (full de sol·licitud i el justificant del pagaments)  a matricula@iescotesbaixes.org indicant en l'assumpte del correu el nom i cognom del alumne i el curs on es matricula.

(El pagament es pot realitzar preferiblement per targeta bancaria des del web de matricula o per transferència bancària).

DATES MATRICULACIÓ

MATRÍCULA INTERNA

• Alumnes Miguel CEIP Miguel Hernández amb plaça confirmada: 24,25,28 I 29 de Juny de 2021

• Alumnes ESO i BATX,  ja matriculats el curs passat en el centre i  que passen a 2n, 3r, 4t ESO, 2n batxillerat o repetidors:

• Ordinaria: 24,25,28 i 29 de Juny de 2021

• Extraordinaria: 7,8 i 9 de Juliol de 2021

• Alumnes de FP i FP Bàsica ja matriculats el curs passat en el centre i que passen als 2on curs o repetidors: 12 al 16 de Juliol de 2021

MATRICULA EXTERNA ESO I BATX (Sols alumnes que han fet sol·licitud d'admissió prèvia): del 24 al 26 de Juliol de 2021

MATRICULA EXTERNA FP (Sols alumnes que han fet sol·licitud d'admissió prèvia):

• FP Bàsica:  19,20 i 21 de Juliol de 2021

• Grau Mitja i Grau superior: del 23 al 28 de Juliol de 2021