Estructura de madera

• Grey Instagram Icon

CONTACTE  03000400@gva.es

FUSTA, MOBLE I SURO.     PREPAREM PERSONES PER AL FUTUR

FUSTERIA I MOBLE    Cicle formatiu de grau mitjà    Es pot cursar en DUAL.   2.000 HORES LECTIVES

TÈCNIC EN FUSTERIA I MOBLE

Treballem per facilitar als alumnes les eines necessàries per aprendre a fabricar elements de fusteria i moble, aplicant els processos de mecanitzat, muntatge, acabat, emmagatzematge i expedició de productes, complint les especificacions de qualitat, seguretat i protecció ambiental. Ens agrada connectar l'aula i el taller a través de la realització de projectes on es simula el treball en una empresa real. També s'aprèn a través de reptes col·laboratius en què es fan servir les TIC, a través de programes informàtics tant per desplegament de mobles, programació per Control numèric, fulls de càlcul, processador de textos, presentacions ... Els alumnes d'aquest cicle poden participar en el desenvolupament de projectes innovadors com la Casa Sostenible, la Caravana Solidària o el Dom: Aula polivalent. És l'únic centre de la província d'Alacant on s'imparteix aquest cicle. Hi ha l'opció de realitzar els estudis en DUAL. Hi ha una demanda creixent de mà d'obra qualificada d'aquesta titulació. Cada vegada són més les empreses que busquen alumnes en pràctiques. La majoria són contractats a l'finalitzar la seva formació. mobiliari.

DISSENY I MOBLAMENT    Cicle Formatiu de Grau Superior   Es pot cursar en DUAL    2.000 HORES LECTIVES

TÈCNIC SUPERIOR EN DISSENY I MOBLAMENT

Treballem per formar persones que desenvolupen les tasques pròpies d'una oficina tècnica de el sector mobiliari, projecte de fusteria i interiorisme, així com a les persones clau que exerceixen d'enllaç entre les àrees de disseny i de producció. Això es deu a l'ALT GRAU D'ESPECIALITZACIÓ ADQUIRIT EN CAD, CAM I CIM (disseny assistit per ordinador), Mecanitzat CNC assistit per ordinador i Manufactura Integrada per Ordinador). Ens agrada connectar l'aula i el taller desenvolupant una METODOLOGIA DIDÀCTICA BASADA EN TREBALLS PER REPTES, on es simula el funcionament d'una empresa real. També s'aprèn a través de TREBALLS COL·LABORATIUS en què es fan servir les TIC, a través de programes informàtics tant per a desenvolupament de mobles, programació per Control numèric, fulls de càlcul, processador de textos, presentacions ... Els alumnes d'aquest cicle poden participar en el DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES INNOVADORS com la Casa Sostenible, la Caravana Solidària o el Dom: Aula polivalent, creació de mobiliari infantil per a la fabricació a la Fira FIMMA- Maderalia i APS com el disseny de reposapeus per a nens amb diversitat funcional. És l'ÚNIC CENTRE DE LA PROVÍNCIA D'ALACANT on s'imparteix aquest cicle. Hi ha l'opció de realitzar els estudis en DUAL. Hi ha una demanda molt important de persones qualificades amb aquesta aquesta titulació.