Pasillo vacío

• Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

CONTACTE  03000400@gva.es

Es pretén iniciar l'alumnat en un exercici de reflexió i anàlisi mes precís i crític del seu entorn tenint en compte els valors humans.

El treball globalitzat contribuirè a la consecució d'aquells objectius de l'etapa de l'ESO que es relacionen amb les habilitats lingüístiques, socials, naturals, els valors de tolerància i respecte, el desenrotllament de les capacitats afectives personals i en relació als altres, les destreses en el camp de les tecnologies, la reflexió crítica, el control del propi aprenentatge i el respecte a les manifestacions culturals.

La metodologia de treball serà l?Aprenentatge Col.laboratiu Basat en Reptes, un enfocament pedagògic on l?alumne, a partir d?un problema, intentarà buscar una solució. A través de la resolució del problema anirà cobrint els estàndards avaluables d?aprenentatge de cada matèria que integra el bloc de Treball Globalitzat.