lápices

ALUMNAT  I FAMÍLIES INICI CURS 2020/2021

INICI DE CURS ALUMNAT I FAMÍLIES 2020/2021

Tota la informació penjada relativa als protocols i mesures biosanitàries anirà canviant al llarg de la setmana en funció de com vagen arribant les novetats de la normativa de la Conselleria d'Educació.

PRESENTACIÓ MESURES BIOSANITÀRIES

Les claus d’accés de les famílies a la plataforma ITACA són les mateixes del curs passat. Només s’haurà de tornar a demanar en el cas en què tingueren problemes per accedir o dels alumnes que el curs passat no estigueren al nostre centre. Com demanar-ho? ( El model està a la pàgina web del centre en SECRETARIA en informació general.

Els pares l’hauran d’emplenar, signar i enviar-lo a administracio@iescotesbaixes.org  amb l’ASSUMPTE: WEBFAMILIA( si algun pare té problemes excepcionalment es podrà lliurar un cop emplenat a Secretaria)

ACCÉS WEB FAMÍLIA

CALENDARIS PRESENTACIONS

DECLARACIÓ RESPONSABLE

SENYALÈTICA COVID-19

Els llibres de text per a FP s'indicaran en setembre, degut a que moltes matèries impartides pel professorat són mitjançant material elaborat pel professorat. Per tant, serà el professorat de cada mòdul, a l'inici de curs, qui vos informe de si cal comprar llibre o serà material elaborat pel professorat.

ESO I BATXILLERAT

FP I FP BÀSICA